25 Haziran 2023 Pazar

İLK ADIM DİZLİĞİ









 Atalarımız ne demiş çocuk düşe kalka büyür, sadece çocuk da değil hayatın her döneminde düşe kalka öğrenir insan, belki yaralanır canı yanar ama sonraki hayatına daha güçlü devam eder. Çünkü tehlikenin ne olduğunu tanımıştır önlem almayı öğrenir.

Peki çocukları aşırı korumacı yetiştirmek ne kadar doğru. Hiç düşmesin hiç canı yanmasın onun yerine hep ben düşüneyim onu kurtarayım her türlü önlemi alayım...

Çocuğumuza iyilik değil kötülük yapmış oluruz. 

Bebek mağazasında öyle bir ürün düşünün ki gördüğüm anda uzun uzun bu düşüncelere daldım. Bebek emekleme dizliği...

Aman çocuğum emeklerken dizini yere sürmesin.Sonra kısa bir araştırma yaptım  kafa koruyucu kask, ilk adım pantolonu satılan diğer ürünler arasında. Bu düşüncenin devamını tahmin edebiliyor musunuz, çocuğum hiç düşmesin hiç dizi kanamasın...

Çocuklarımızı tabiki koruyalım ama hayatı öğrenmelerine engel olmayalım. Her şey hayatın akışında güzel. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her okuduğum yayına yorum yapmaya çalışıyorum, siz de okuduysanız yorum yapmayı unutmayın